MARIAN MANCIU

fashion blogger

EXPERIENȚA MEA DIN DUBAI ȘI ABU DHABI

Dacă m-ați urmărit pe social media, în special pe Facebook, știti că recent am petrecut câteva zile in Dubai și Abu Dhabi. Fiind primul articol despre lumea Orientală am zis să vă povestesc puțin din tot ceea ce am reușit sa văd și să explorez acolo.

Călătoria mea începe într-o friguroasă zi de Ianuarie în Milano și un outfit mai gros, de iarnă. Deși mă așteptam să ajung într-un loc destul de cald, am fost surprins de marea diferență dintre cele două orașe.

După 6 ore de zbor alături de excelenta companie aeriană Emirates Airline, am ajuns în sfârșit la Dubai (da, nu sunt un mare fan al avioanelor, dar trebuie să recunosc că ăsta a fost cel mai plăcut zbor).

Primul lucru care m-a impresionat a fost bineînțeles temperatura, 28 de grade iar apoi au urmat într-un șir infinit peisajele luxoase de acolo, arhitectura modernă și unicată, outfit-urile lor atât de diferite de ale noastre și multe altele (în special mașini, supermașini).

Ceea ce am remarcat imediat a fost că acolo în mare parte bărbații și femeile au îmbrăcămintea aproape la fel. Bărbații purtau un caftan alb iar femeile unul negru, așa că la ei nu sunt probleme în a asorta sacoul la cămașă sau pantaloni.

Ajuns la Hotel, după un duș bine-meritat, am început să mă gândesc cum să imi fac ținutele pentru zilele ce urmau.

Am decis să merg pe un stil simplu și totodată elegant pentru a nu fi un outsider și pentru a le respecta cultura și tradițiile.

Fascinat de faimosul lor caftan alb, bărbătesc am ales să îl îmbrac și eu pentru o zi. Această decizie a fost foarte apreciată de cei de acolo întrucât m-au felicitat pentru alegerea mea de a purta ceva tradițional lor iar ăsta a fost un mod de a face multe prietenii.

Ziua a continuat cu două excursii în două deșerturi diferite. Acolo am avut parte de o experiență de neuitat!

Tot acolo am întâlnit oameni din toate colțurile pământului, veniți pentru a face Safari. A doua parte a zilei a fost plină de experiențe culinare, am constatat că au o bucătarie delicioasă, după care am dansat, ne-am distrat împreună cu localnicii iar apoi ne-am strâns la povești în jurul unei Narghilè.

În zilele care au urmat am vizitat foarte multe locuri, care mai de care mai spectaculoase și mai extravagante printre care Dubai Marina, Burj Al Arab (unde totul este de 7 stele, inclusiv o simpla ceașcă de ceai!), am văzut granița dintre deșert și mare, am stat pe plajele lor. Am asistat la spectacolul magicelor fântâni arteziene, The Dubai Fountain, apoi la Burj Khalifa. Am fost în pub-uri cu atmosferă întreținută de DJ.

Nu putea lipsi o plimbare la Dubai Mall, vizita la faimosul acvariu, solemna Sheikh Zayed Grand Mosque unde femeile trebuie să intre doar cu haine tradiționale și desigur plimbările de seară prin cartierele de lux unde pe stradă nu vedeai nimic altceva înafară de mașini de curse, de lux, sclipitoare și imaculate.

Cam asta a fost pe scurt călătoria mea, sper că v-ați relaxat citind aceste rânduri și totodată sper să fi fost utilă postarea mea poate de ce nu pentru a vă putea plănui următoarea vacanță!

So, este cineva pe aici care a vizitat deja Emiratele Arabe Unite? Ați făcut și voi experiențe frumoase acolo? Vă aștept cu impresii și dacă v-a plăcut articolul un like&share, știți voi!